Livrarea produselor

Livrarile se efectueaza de luni pana vineri intre orele 10:00 – 15:00.

Clientul poate opta pentru una din cele 2 metode de livrare:

  1. Livrarea prin Curier Rapid;
  2. Ridicare personala de la sediul AKauto.ro.

In Tara livrarea produselor comandate se efectueaza prin intermediul curierului rapid, in termen de 24 – 48 ore de la confirmarea comenzii.

Livrarea in localitatea dvs. se poate face direct la adresa specificata in comanda sau cu posibilitatea ridicarii acesteia direct de la sediul firmei de curierat.

Plata produselor se poate efectua ramburs la livrare direct la curier sau prin transfer bancar.

Tarife livrare in tara: in functie de greutatea coletului.

In Bacau livrarea produselor comandate se efectueaza personal, in termen de 24 ore de la confirmarea comenzii sau pot fi ridicate direct de la sediul nostru situat in, Bacau, str. Pictor Theodor Aman, nr. 3,  in timpul programului de lucru de luni pana vineri intre orele 9:00 – 17:00. 

Plata produselor se poate efectua ramburs la livrare direct la curier sau prin transfer bancar.

Ridicarea produselor de la sediul firmei

Clientii care doresc sa ridice personal produsele de la sediul firmei din Bacau, pot face acest lucru dupa ce au plasat o comanda folosind modalitatile mentionate. Dupa plasarea comenzii un agent AKauto.ro o sa va contacteze pentru a va transmite o ora si data aproximativa la care va puteti prezenta la sediu in vederea preluarii produselor.

Va rugam insistent ca la primirea coletului sa verificati cu atentie piesele primite. Sesizarile referitoare la integritatea si/sau continutul coletelor se vor face in momentul livrarii prin redactarea obligatorie a unui proces verbal constatator in prezenta curierului. Orice reclamatie ulterioara va fi extrem de greu de solutionat, deoarece firma de curierat nu va putea fi trasa la raspundere

Returul

Piesele achiziţionate se pot returna conform OUG 34/2014 art 9/1 în maxim 14 de zile calendaristice de la data înscrisă pe factura de achiziţie. Pentru a fi admise la retur piesele trebuie să fie în ambalajul original şi intact (să nu se lipească pe ambalaj AWB sau bandă scotch), să nu prezinte urme de montaj şi să conţină toate accesoriile.

Excepţie fac piesele aduse pe comandă specială pentru care s-a solicitat un avans în prealabil, în cazul acestor produse returul NU este posibil.

Serviciul “14 de zile drept de retur” este valabil atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele juridice ce au achiziționat produse de la AKauto.ro.

 Cum se face returul:

  1. Personal, la sediul nostru din Bacau;
  2. Prin serviciul de curierat prin care au fost trimise piesele.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client. 

Dacă doriţi să veniţi cu piesele la sediul nostru, trebuie în prealabil să ne anunţaţi telefonic.

Returnarea banilor:

În cazul în care sunt respectate condițiile de retur, AKauto.ro se angajează să returneze beneficiarului suma achitată pentru produsul returnat, în maximum 30 zile de la recepționarea produsului de către vânzător. Returnarea banilor se va face în contul bancar furnizat odată cu piesa/piesele.

Condiții generale pentru retur:

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire  și/sau intervenții neautorizate etc.

Produsul returnat trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție în original, dacă acesta este emis de producător/distribuitor.

În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide refuzarea returului.

În cazul retururilor repetate (peste 2 retururi nefondate) ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului. AKauto.ro va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut, în cazul în care AKauto.ro nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul (se va lua data cea mai recentă). 

Vă rugăm verificați integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primiți de la curier, în prezența acestuia și cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor în cazul în care coletele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.